Bridget Maasland leeft mee met honden Jan Slagter: ‘Dit is zielig’
Bridget Maasland vindt het hardvochtig, onaardig en onsympathiek dat Jan Slagter zijn hond met liftfobie heeft ‘weggedaan’. “Dan neem je gewoon de trap!”, roept de RTL Boulevard-presentatrice.

Omroep MAX-baas Jan Slagter heeft afscheid genomen van Lady, zijn greyhound die aan liftfobie lijdt. Hij heeft die naar eigen zeggen weggedaan omdat het geen doen was om de lift te nemen met dat beest. “Ze is nu bij een mevrouw die gelijkvloers woont met twee andere honden. Lady heeft het daar ontzettend naar haar zin”, zegt hij bij Shownieuws.
‘Neem de trap!’
Bridget Maasland vindt dat als hondenliefhebber onverteerbaar. “Weg?! Weg?”, roept ze in RTL Boulevard.
Collega Jeroen Snel: “Dan doe je die toch niet weg?”
Bridget: “Nee.”
Jeroen: “Dan neem je die in je armen in de lift.”
Bridget: “Of neem je de trap.”
Heel hoog
Jeroen weet niet of dat mogelijk is. “Nou ja, het kan heel hoog zijn, dat weten we niet.”
Bridget vindt dat Jan geen goede beslissing heeft genomen en geeft hem op de nationale televisie een duidelijke en ferme reprimande. “Ze zijn dus uit elkaar gehaald. Ik vind het zielig.”
Vindt Catherine Keyl vast ook.




