Laatste concert Golden Earring eindigt in ontroerend eerbetoon

Laatste concert Golden Earring eindigt in ontroerend eerbetoon | Shownieuws

Het allerlaatste concert van Golden Earring is vrijdagavond in Rotterdam Ahoy afgesloten met een eerbetoon aan de vorig jaar overleden gitarist George Kooymans. Na een uitbundige versie van Radar Love, waarbij alle gastartiesten op het podium stonden, volgde een daverend applaus van het publiek en een oude opname van George die het nummer Hold Me Now zong.

In zwart-witbeelden was het oude optreden op het grote scherm boven het podium te zien. Alle artiesten, onder wie Son Mieux, Davina Michelle en Maan, stonden met een arm om elkaar heen naar het scherm boven hen te kijken.

Het allerlaatste concert van Golden Earring is vrijdagavond in Rotterdam Ahoy afgesloten met een eerbetoon aan de vorig jaar overleden gitarist George Kooymans. Na een uitbundige versie van Radar Love, waarbij alle gastartiesten op het podium stonden, volgde een daverend applaus van het publiek en een oude opname van George die het nummer Hold Me Now zong.

In zwart-witbeelden was het oude optreden op het grote scherm boven het podium te zien. Alle artiesten, onder wie Son Mieux, Davina Michelle en Maan, stonden met een arm om elkaar heen naar het scherm boven hen te kijken.

 

Back to top button

Adblock Detected

DISADBLE ADBLOCK TO VIEW THIS CONTENT!