Miljoenenjacht-deelneemster met autopech wint gloednieuwe auto

In de studio van Postcode Loterij: Miljoenenjacht gebeurde zaterdagavond iets uiterst bijzonders. Een uitgeputte deelneemster in het publiek vertelt dat ze autopech heeft. Ze kiest voor één van de grote koffers in het spel en wonder boven wonder wint de dame daarmee een gloednieuwe auto!
Presentatrice Linda de Mol heeft de vraag nog niet eens gesteld, of de 63-jarige Diny antwoordt al resoluut “nee” op het aanbod om mee te spelen. “Ik heb het gevoel dat je dat van tevoren al helemaal had bedacht”, lacht Linda. “Ik hoop op de auto, want we hebben pech gehad voor we hier kwamen”, onthult de dame. “O, dat meen je niet!”, reageert Linda geschrokken.
Het noodlot sloeg toe bij Diny toen ze vanuit Sneek op weg was naar de Miljoenenjacht-studio, vertelt ze: “Ik heb het laatste eind moeten rennen…” Het publiek laat horen dat ze met haar meeleven en ook Linda slaakt een zucht van wanhoop: “Ik hoop dat je ’em eruit haalt! (…) We hebben er nog drie, hè?” Na een kort overleg kiest Dinie koffer 5 en terwijl de hele studio voor haar duimt, krijgt ze het verlossende antwoord: “Ja hoor, je hebt ’em te pakken!”, brult de stem van Martijn Kolkman door de studio. Diny heeft hiermee een spiksplinternieuwe elektrische auto gewonnen.
Meer dan een ton gepakt met Miljoenenjacht
Vorige week viel de eerste 140.000 euro van het nieuwste seizoen Miljoenenjacht.




