René van der Gijp vindt tv-eis Matthijs van Nieuwkerk te ver gaan

René van der Gijp vindt het flauw en veel te ver gaan dat Matthijs van Nieuwkerk heeft geëist dat de beelden van zijn tv-interview bij Ivo Niehe niet verkocht zouden worden aan andere media.

Matthijs van Nieuwkerk en René van der Gijp

Matthijs van Nieuwkerk heeft laatst een vrij lang tv-interview gegeven in het programma van Ivo Niehe over een of ander hobbyprojectje in het land. De beelden daarvan mochten niet worden uitgezonden door RTL Boulevard en Shownieuws, vermoedelijk omdat dat een eis was van de gevallen De Wereld Draait Door-ster. RTL hield zich niet aan dat verbod.

‘Schei uit man!’

Wat een divagedrag, vindt René van der Gijp. “Ik word wel een beetje moe van al die Matthijs van Nieuwkerk-verhalen hoor, Johan. Je mag hem niet dit vragen, je mag hem niet dat vragen”, verzucht hij in Vandaag Inside. “Daar moet je hem heel houden, je moet het hier proberen.”

Hij vervolgt: “We hebben het toch niet over Jezus Christus, jongens? Schei eens even uit, man! We hebben het over een man die in Nederland een talkshowtje gedaan heeft. Kom even op, hé!”

Superster

Johan Derksen vindt ook dat Matthijs een beetje moet dimmen. “Hij stelt zich nu op als een soort superster.”

René: “Hij stelt zich aan.”

Tafelgast Valentijn Driessen: “Dat deed hij daarvoor toch ook al? Bij interviews moest hij al de vragen weten.”

Johan: “Je moest de vragen mailen en dan kreeg je het uitgetikt terug. De foto moest ook goedgekeurd worden door hem.”

René besluit: “Hij stelt zich aan hoor, hé.”

 

Back to top button

Adblock Detected

DISADBLE ADBLOCK TO VIEW THIS CONTENT!