Dubbele exit in Expeditie Robinson: ‘Doet zoveel pijn’

Dubbele exit in Expeditie Robinson: 'Doet zoveel pijn' | Shownieuws

Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson is pas net begonnen, maar al bij de tweede aflevering moesten twee kandidaten het eiland verlaten. Yesim Candan verloor een proef tegen Vincent Croiset en actrice Roos Dickmann verloor het door een stemronde van Nordin Blessing, wie ze uiteindelijk ook geen afscheidsknuffel gaf.

“Ik weet dat dit een spel is, maar het doet zoveel pijn”, aldus Roos.

Een keihard seizoen

Helaas kunnen we de afvallers niet plotseling terug verwachten dit seizoen, zoals we (soms) gewend zijn. Dit seizoen is kéihard, want er is geen Afvallerseiland…

 

Back to top button

Adblock Detected

DISADBLE ADBLOCK TO VIEW THIS CONTENT!