Relatie Christiaan Bauer ‘beter’ na vakantie samen: ‘Goeie test’

Relatie Christiaan Bauer 'beter' na vakantie samen: 'Goeie test' |  Shownieuws

Christiaan Bauer is dit weekend teruggekomen van zijn eerste reis met vriendin Rosalie van der Horst. Het stel ging samen met haar ouders op wintersportvakantie en naar eigen zeggen is de relatie hierdoor “alleen maar beter geworden”. “Goeie test, hè?”, grapt Christiaan zaterdag in gesprek met Shownieuws.

Christiaan noemt de vakantie met Rosalie en haar ouders “enorm leuk”. Hij geeft voorzichtig toe dat, ondanks de aanwezigheid van haar familie, het ook wel een beetje een romantische vakantie was. “Jawel, de kamer was mooi aangekleed en het was… gewoon gezellig”, lacht de Bauer-telg ietwat ongemakkelijk. Ook Rosalie heeft zaterdag kiekjes van deze reis gedeeld en zoals gezegd staat ook de “mooi aangeklede kamer” op onderstaande foto’s.

Wat wordt de volgende trip van Christiaan en Rosalie?

De volgende reis is volgens Christiaan ook al gepland, dit keer alleen met z’n tweetjes. Het was zelfs een valentijnscadeautje: “Het wordt een tripje naar de champagnestreek. Dan gaan we daar naartoe rijden en ook met een romantische picknick in de wijngaard”, verklapt de jonge Bauer. “Ik heb het helemaal uitgestippeld, dus het moet goedkomen!”

Vindt Christiaan zichzelf eigenlijk wel een romanticus of blijft dit eenmalig bij een valentijnscadeau? “Ja! Nou…”, twijfelt hij. “Ik weet niet of je dat over jezelf mag zeggen, maar op dít moment vind ik mezelf wel erg romantisch.” Shownieuws-verslaggeefster Janine Schuinder grapt dat hij dat van zijn ouders heeft. “Ja, dat kan ook niet anders”, stemt hij lachend in.

 

Back to top button

Adblock Detected

DISADBLE ADBLOCK TO VIEW THIS CONTENT!