Ronald Molendijk moet niets hebben van Gordon na dreigbrief

Ronald Molendijk haalt keihard uit naar Gordon: 'Knettergek' | Shownieuws

Het lijkt erop dat Gordon het volledig heeft verpest bij Ronald Molendijk. De muziekdeskundige ontving ruim een jaar geleden een heftige brief van de zanger, en dat is hem duidelijk niet in de koude kleren gaan zitten. Ronald is niet vergevingsgezind en wil niets van de zanger weten.

In maart vorig jaar ontving Ronald een brief van Gordon. De zanger was niet gediend van de kritiek die Ronald had geuit in Shownieuws. ”Gordon heeft me recent een dreigbrief per mail gestuurd dat ik niks meer mag zeggen, anders gaat hij me aanklagen voor smaad en laster”

Geblokkeerd

Gordon had een maand lang geen toegang tot zijn Instagram-account. Inmiddels kan hij zijn leven weer online delen en dat bleef niet onopgemerkt. Het leverde hem maandag een plekje op in de uitzending van Shownieuws.

Privé-baas Evert Santegoeds laat weten dat Gordon zijn toegang tot zijn account kwijt was omdat hij zijn wachtwoord was vergeten. ”Dat was weer gekoppeld aan een oud nummer dat niet meer van hem is. Je krijgt dan niemand te pakken. Op de een of andere manier heeft hij toch weer voor elkaar dat hij weer online is en dat we hem allemaal weer kunnen volgen. Als hij je niet geblokkeerd heeft, tenminste.”

Scheldpartij

Evert is daar een van: ”Hij heeft mij geblokkeerd”. Collega Jordi Versteegden: ”Mij ook al!” Ook Ronald sluit zich aan in dat rijtje. Maar dat kan hem helemaal niet schelen. ”Ik heb een keer zó’n scheldpartij van die man gehad en I couldn’t care less. Ik hoop dat ik voor de rest van m’n leven geblokkeerd ben door Gordon.”

 

Back to top button

Adblock Detected

DISADBLE ADBLOCK TO VIEW THIS CONTENT!